Pasionată de modă, fosta cântăreață din trupa Spice Girls n-a avut prea mult succes cu linia sa vestimentară, analiștii vorbind despre pierderi colosale, de aproape 10 milioane de euro pe an.
În paralel, Victoria Beckham a încercat să se dezvolte profesional și în online, mai exact pe Youtube, canal prin care a încercat să facă bani cu un proiect demarat în 2012. A fost vorba despre diverse materiale video cu acțiunile sale de zi cu zi, cu sfaturi de frumusețe sau cu reclame făcute anumitor produse.
Ei bine, conform presei engleze, Victoria a fost nevoită să renunțe la contul ei de Youtube, având venituri extrem de mici (30 de euro pe zi, în medie), comparativ cu cheltuielile mult mai mari pe care trebuia să le facă. Nici măcar numărul de „urmăritori” (puțin peste 100.000) nu era de natură să încurajeze această afacere, astfel că decizia Victoriei de a închide taraba e perfect justificabilă.
Perioada delicată prin care trece Posh Spice în „business” vine în contextul în care soții Beckham tocmai și-au achiziționat o locuință de vis în Miami (acolo unde David va fi patron al unei echipe nou înființate), plătind aproximativ 40 de milioane de euro.