Beyonce a lansat campania umanitară BeyGOOD, prin intermediul căreia a reușit să strângă pste 6 milioane de dolari. Banii au fost distribuiți unor spitale din SUA care se confruntă cu mii de cazuri de Covid-19 în fiecare zi, scrie Harper’s Bazaar.
Vedeta a transmis un mesaj, pe rețelele sociale, tuturor celor care s-au implicat în stoparea răspândirii bolii necruțătoare.
„Azi îi sărbătorim pe adevărații eroi, cei care fac sacrificiul suprem ca să ne țină pe noi în siguranță, hrăniți și sănătoși. Doctorii, asistentele și toți ceilalți membri ai sistemului medical care sunt departe de familiile lor ca să aibă grijă de ale noastre, vom continua să ne rugăm pentru siguranța voastră”, a transmis artista.
Beyonce le-a mulțumit și angajaților din industria alimentară, dar și celor care asigură servicii de salubrizare, care au grijă ca toți cei aflați în izolare să rămână sănătoși.
Vedeta s-a adresat și comunității de culoare din SUA, care este mai afectată de noul coronavirus decât populația albă.
„Un studiu recent, din orașul meu de baștină, Houston (Texas), arată că din numărul total de decese înregistrate la nivelul localității, 57% din fatalități au fost înregistrate în rândul populației afro-americane. Vă rog, protejați-vă! Suntem o singură familie”, le-a transmis artista.
Beyonce l-a avut ca partener în această inițiativă pe Jack Dorsey, CEO-ul rețelei Twitter.
Fotografii: Getty Images
Vezi și VIDEO: Jador, înşelat în secret - Trending Review cu Daragiu - Episodul 26