Reclamele pentru mascara Cover Girl Nature Luxe Mousse, in care apare Taylor, promit “de 2X mai mult volum” si “gene cu 20% mai usoare”. Sub imagine, insa, este specificat cu caractere mai mici “Genele au fost marite in postproductie”. Acesta este motivul pentru care reclamele au fost interzise pe piata din SUA de National Advertising Division (NAD).
“Nu poti folosi o fotografie pentru a demonstra cum va arata un produs cosmetic dupa aplicare pe fata unei femei ca apoi sa precizezi – cu litere minuscule – “ok, de fapt nu arata chiar asa”, a spus directorul NAD despre motivul pentru care a interzis reclamele.
Maybelline a avut o serie de reclame interzise din acelasi motiv la inceputul acestui an, cand s-a descoperit ca au folosit Photopshopul pentru a reduce cearcanele supermodelului Christy Turlington intr-o reclama la o crema, in loc sa foloseasca produsul in sine.
Citeste si: Nicole cea rusinoasa. Ce a facut-o sa roseasca la o aparitie in public